۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۴۹۵۹۱۰
امام جمعه بندرعباس:

 کاندیداها از منفی‌بافی در جریان تبلیغات انتخاباتی بپرهیزند

امام جمعه بندرعباس با بيان اينكه کاندیداها در زمان تبلیغات انتخاباتی از منفی‌بافی خودداری کنند، گفت: مردم با چشمان باز كانديداي اصلح را انتخاب كنند.
امام جمعه بندرعباس

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ظهر امروز در خطبه‌ های نماز جمعه با اشاره به اعياد شعبانيه و تبريك اين ايام گفت: نیمه شعبان و مراسمات جشن در اين روز بزرگ بايد به بهترين شكل ممكن برگزار شود.

وي در ادامه با اشاره به حملات وسيع وهابیون به ساحت مقدس امام زمان (عج) افزود: اقدامات دشمنان امام زمان را مي‌توان با برگزاری منسجم و باشکوه میلاد با سعادت امام عصر (عج)،  نقش برآب كرد.

امام جمعه بندرعباس با بیان این که پیروی از راه ائمه اطهار سبب رشد ارزش‌های اخلاقی در انسان می‌شود، بیان کرد: راه رسیدن به رضای الهی پیروی از رسول خدا و ائمه اطهار (ع) است.

وی به هفته هلال احمر اشاره داشت و با تاكيد به قدرداني از تلاش‌ها و خدمات امدادگران هلال احمر در صحنه‌های مختلف بيان داشت: یکی از خدمات خوب هلال احمر، توسعه آموزش‌های امدادی در سراسر کشور به طور عمومی برای همه مردم است که پیشرفت خوبی داشته و امیدوارم این روند با جدیت پیگیری شود.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با اشاره به نقش بسیج سازندگی در توسعه کشور تاكيد كرد: بسیج سازندگی در فضای کشور با حال و هوای جهادی ورود کره و ما باید همان‌طور که جنگ را بسیجی‌وار به پیروزی رساندیم، سازندگی را نیز باید با جدیت ادامه دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، گفت: کار سازندگی از نیازهای مبرم جامعه است، وجود یک نیروی پابه کار، بی توقع و عاشق در این عرصه نیاز است که بحمدلله بسیج سازندگی نقش خود را ایفا کرده است.

وی همچنین افزود: برای سازندگی در هر عرصه ای عشق لازم است، کار فعالان در بسیج سازندگی با عشق به مردم، آن هم بدون جیره و مواجب نشان از عشق به کار و میهن است که رهبر معظم انقلاب دستور تشکیل بسیج سازندگی را صادر فرمودند.

آیت الله نعیم آبادی تاکید کرد: بسیج سازندگی همواره نقش بسزایی در خدمت و بازسازی مناطق محروم کشور داشته است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، شرکت در فعالیت های بسیج سازندگی را فرصت خوبی برای خدمت به مردم دانست.

خطيب جمعه اين‌ هفته بندرعباس خواستار پرهيز کاندیداها از منفی‌بافی در جریان تبلیغات انتخاباتی شد و گفت: مبادا اقدامات كانديداها سبب نگرانی، ناراحتی و ناامیدی مردم شود.

وي با اشاره به 29 اردیبهشت‌ماه و انتخابات پيش رو اظهار داشت: مردم با چشمان باز گزينه اصلح را در انتخابات رياست جمهوري و شوراي اسلامي شهر و روستا انتخاب کنند./۲۰۱/۸۵۱/ب۱

ارسال نظرات